ثبات در ارزش و قیمت گوشت گوسفند


رییس اتحادیه عرضه‌کنندگان گوشت گوسفندی از ثبات ارزش و قیمت دام و گوشت خبر و اخبار داد و گفت: در حال حاضر هر کیلو گوشت گوسفندی ۲۷ تا ۲۷ هزار و ۵۰۰ تومان به صورت شقه و بدون دنبه به مشتری عرضه می‌شود.

رییس اتحادیه عرضه‌کنندگان گوشت گوسفندی از ثبات ارزش و قیمت دام و گوشت خبر و اخبار داد و گفت: در حال حاضر هر کیلو گوشت گوسفندی 27 تا 27 هزار و 500 تومان به صورت شقه و بدون دنبه به مشتری عرضه می‌شود.

رضا ملکی اظهار کرد: عرضه و تقاضا بهترین روش برای ارزش و قیمت‌گذاری گوشت و دام زنده است.

وی تصریح کرد: هزینه‌ی تمیز‌کردن گوشت و قطعه‌قطعه‌کردن آن نرخ ثابت ندارد و بنابر توافق طرفین هزینه‌ی آن پرداخت می‌شود.

رییس اتحادیه عرضه‌کنندگان گوشت گوسفندی تاکید کرد: ارزش و قیمت دام در کشتارگاه کیلویی 11 تا 11 هزار و 500 تومان و ارزش و قیمت عرضه در بازار 11هزار و 500 تا 12 هزار تومان است.

ملکی در رابطه با حجم دام در کشور گفت: در حال حاضر حجم دام مورد قبول است و تقاضای دام از عید قربان تا عاشورا و انگیزه نگهداری دام برای این ایام به شدت کاهش یافته است.

وی هم‌چنین درباره‌ی قاچاق دام گفت: با کاهش 85 درصدی حجم قاچاق دام در چند ماه گذشته مواجه بوده‌ایم و این موضوع به دلیل کاهش ارزش و قیمت دلار از 3500 تومان به حدود 3000 تومان است.

رییس اتحادیه عرضه‌کنندگان گوشت گوسفندی تاکید کرد: دام به کشور‌های امارات متحده عربی، عراق و ترکیه با ارزش و قیمت کیلویی چهار دلار صادر می‌شود.

ملکی تصریح کرد: در حال حاضر هر دلار با ارزش و قیمت حدود 3000 تومان در بازار خریداری می‌شود که ارزش و قیمت هر کیلو دام 12 هزار تومان محاسبه می‌شود. از این‌رو قاچاق صرفه اقتصادی ندارد.

او در پایان گفت: واردات گوشت بسیار کم شده و اکثر واردات گوشت دام از نوع گوساله از مرز سیستان و بلوچستان انجام می‌شود.

جهت اطلاع از آخرین تغییرات وب سایت نازترین در خبرنامه وبلاگ ثبت نام کنید:




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



یک شنبه 26 آبان 1392